2012/12/21

piktais putns pasaules gala rītā

šodien esmu augšā jau no pl. 7iem.

veselība beidzot sāk atgriezties gan man, gan meitai un sāku izjust savas primārās ķermeņa vajadzības- piemēram, gulēt no rītiem līdz pl. 10:00, bet kur nu man, pūcītei, starp diviem cīrulīšiem mājās šo prieku sagaidīt! No manis drīz tiešām sanāks viens "piktais putns"- kurš vēlu iet gulēt un agri ceļās.

visu rītu bija tāda tā kā svētku gaidas- kaut kur klusi, zemapziņā tomēr nedaudz gaidīju jau sen izsludināto un tad itkā atcelto pasaules galu. Protams, kā jau kārtīga mājsaimniece savā smadzeņu stūrītī biju šo domu ieperinājusi un izdomājusi, kā man un ko darīt vai nedarīt, ja tas pasaules gals pienāktu- ko mazajai ēst došu, kā sildīsimies, kā izturēsim. Smieklīgi, bet man bija plāns.

bet nu jau agrais rīts aiz muguras un pasaules gals nesagaidīts! lai dzīvo piektdiena un tagad no sirds varu nodoties Ziemassvētku gaidīšanai.

No comments:

Post a Comment